- Web sitesinde siparişlerim bölümünde yer alan değişim / para iadesi bölümü üzerinden iade talebi oluşturabilirsiniz. Bu özellik değişim veya para iadesi garantisi sağlamaz.
Ürünlerle ilgili aşağıda yer alan şartlar altında ürün değişimi veya iade sağlanabilir.
1 - Ürünü teslim alındığı tarihten itibaren 30 gün içerisinde iade edilebilir.
2 - Web sitesinden alınan ürün ya da ürünler için mağazalardan ücret iadesi yapılmamaktadır, fiziki mağazalardan sadece ürün değişimi yapılabilmektedir.
3 - İade edilen ürünler orijinal ambalajında, orijinal ürün etiketi üzerinde, kopartılmamış, yırtılmamış, yıkanmamış ve kullanılmamış (Parfüm / Deodorant gibi kokularla temas etmemiş) olmalıdır.
4 - Ürün kontrol ekibi tarafından kontrol edilen ve onaylanmayan iadeler, alıcı ödemeli olarak göndericiye iade edilecektir.
5 - Farklı kargo firmaları ile gönderilen ürünlerin sorumluluğu sipariş veren tarafa aittir. Farklı bir kargo şirketi tercih etmeniz durumunda kargo ücretini karşılamanız gerekecektir.
6 - İade olarak gönderilecek ürünün yeniden satılabilir özelliğini kaybetmemesi, ulaştığı gibi hasar almayacak şekilde paketlenmesi ve ürünle gelen fatura ile birlikte gerekli alanlar doldurulup, imzalanarak gönderilmesi gerekmektedir.
7 - Kullanıcı hatası ile (düşme, çarpma, yanma, kesme vb.) hasar gören ürünler iade alınmamaktadır.
8 - Küpe ürünlerinde hijyen açısından iade alınmamaktadır.
9 - Kullanım sırasında vücuda temas eden ürünler BİJUTERİ hijyenik sebeplerle iade alınmamaktadır.
10 - İade edilecek ürünün tüm aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketi ile gönderilmelidir.
11 - Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce kontrol ederek; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim almadan hasar tespit tutanağı tutturması gerekmektedir. Aksi halde Teslim alınan mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilerek iade işlemi yapılmayacaktır.
12 - Kampanya şartları, kampanya döneminde geçerlidir.
13- İADE ve DEĞİŞİM kargo gönderim ücretleri MÜŞTERİYE aittir.
SİPARİŞ İPTALİ ADIMLARI ( 3 adımdan oluşmaktadır.)
1 - Herhangi bir siparişi iptal etmek istediğinizde [email protected] e-posta adresine siparişin numarasını ve iptal talebinizi bildirerek iptal işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
2 - Eğer siparişiniz “Kargoya Verildi” durumundaysa siparişinizi iptal değil iade edebilirsiniz.
3 - Siparişinizin iptali gerçekleştirildikten sonra bedel iadesi için bankanıza talimat verilmektedir. Bankanıza bağlı olarak talimatı takip eden 1-10 iş günü içinde ürün bedeli kredi kartınıza aktarılmaktadır. Tamamen bankanızla ilgili bedel iadesi sürecinde cadi.com.tr’in bankanıza müdahale hakkı bulunmamaktadır.
SİPARİŞ İADE VE DEĞİŞİM ADIMLARI (5 Adımdan oluşmaktadır.)
1 - cadi.com.tr siparişlerim sayfasından iade talebi oluşturabilirsiniz.
2 - İade talebi oluşturduktan sonra iade talebi oluşturduğunuza dair [email protected] mail adresine mail olarak ulaşmanızı tavsiye ederiz.
3- İade etmek istediğiniz ürün iade edilebilir ürünler kategorisinde bir ürün ise (Bijüteri ve e-ticaret değişim prosedüründe yer alan şartlarları sağlamayan ürünler) ürünleri sizlere verilen adrese göndermenizi isteyeceğiz. Bu aşamada ürünlerin ulaşması müşterinin sorumluluğundadır.
4- Cadı.com.tr tarafından teslim alınan ürünler iade veya değişim şartlarını karşılayıp karşılamadığı değerlendirilir. Bu değerlendirme 3-7 gün arasındadır.
5- İadesi kabul edilen ürünler bedel iadesi için bankanıza talimat verilmektedir. Bankanıza bağlı olarak talimatı takip eden 1-10 iş günü içinde ürün bedeli kredi kartınıza aktarılmaktadır. Tamamen bankanızla ilgili bedel iadesi sürecinde cadi.com.tr’in bankanıza müdahale hakkı bulunmamaktadır.